vrijdag 23-10-2015 6de en laatste dag Sighisoara - Reisverslag uit Daneş, Roemenië van zendingroemenie - WaarBenJij.nu vrijdag 23-10-2015 6de en laatste dag Sighisoara - Reisverslag uit Daneş, Roemenië van zendingroemenie - WaarBenJij.nu

vrijdag 23-10-2015 6de en laatste dag Sighisoara

Door: Brenda

25 Oktober 2015 | Roemenië, Daneş

De laatste dag is aangebroken. Morgen alweer naar huis. Wat is het snel gegaan.
Vandaag gaan Jos, Sandy en Jan de laatste afwerkingen doen aan het huisje. En kunnen we een hele blije familie achterlaten.

Een ander stel gaat boodschappen doen voor de jeugdavond en luiers voor PRO LIFE. Pro Life is een kleine stichting die zich inzet voor zwangere vrouwen en moeders met baby's. Ze kunnen bij deze stichting terecht voor informatie, voorlichting, luiers en babykleertjes.

Na het boodschappen doen, gaan een 3tal dames de luiers afleveren. ook hier mochten we weer bidden, de vrouw die deze stichting leid heeft gezondheidsproblemen, maar wij geloven dat die nu achter de rug zijn. God is goed.

De rest van de middag heeft iedereen wat voor zichzelf gedaan, lunchen, zonnetje genieten en wat souvenirs voor thuis. En sommige zijn nog met hun sponsorkind op pad geweest.

De week is afgesloten met een geweldige jeugdconferentie. Er waren ongeveer 90 jongeren. na een geweldige worship, het ballonnen spel had Johan een geweldige boodschap voor deze jongeren, Seed of Destination.
Er waren veel jongeren die naar voren kwamen voor gebed en bemoediging.
Het was een geweldige afsluiting van een geweldige week.